Tuesday 28 October 2014

PELANTUN LAGU "OMBAK RINDU" ADIRA

No comments


                     ADIRA  ELAK   BACA   GOSIP
Adira  atau  nama  sebanarnya ,Siti  Adira  Suhaimi23,  mengakui   dirinya  tidak  membaca  gosip-
gosip  dunia  hiburan  kerana  gosip  membuat  dia  sakit. Tapi  gosip juga  membuat  dia  gembira.

kalau ada  orang  sampikan kepada  saya  sampaikan lah,tetapi  saya  enggan  membaca  gosip  di akhbar  ,luah  Adira  apabila  di temui  di majlis   pengumuman  calon  ahkir  Anugerah  Indusstri
music 21 AIM21  di  Hotel   Istana  di Kuala  Lumpur.

Menjalinkan  hubungan  cinta dengan  Ketua  Pegawai  Eksekutif  Yayasan  Perdana  Ummah,
Shahrul  Nasrun  Dato'Haji Kamarudin,gadis  kelahiran  Ranau, Sabah  ini  mengakui  dia masih
belum  melatakan  sasaran  untuk  berkhawin dengan  kekasihnya  itu.

Bercakap  menganai  kahwin ,tiada perbincangan kearah  itu  Semuanya  masih  kabur  lagi.
Saya  sendiri  tidak  melatakkan apa-apa  sasaran. Sejujurnya  apabila  disoal  menganai  jodoh,saya
tah  tahu  nak  respon macam  mana. Bagi  saya  kalau  ada jodoh  adalah  nanti. ujarnya.

Mengambil  keputusan  untuk  berhijab  pada  Ogos  lalu, Adira  menafikan  dia membuat  keputusann untuk  berhijab  kerana dipegaruhi  kekasihnya  dan Adira  juga  menagaskan yang
dia bukannya  berhijab  kerana  mau  berkahwin.

Saya  pakai  tudung bukan sebab saya mahu berkahwin  Tiada  siapa  yang  mempengahrui
untuk  melakukan perubahan  Katanya.Adira  bersyukur tercalon  dalam AIM 21
Apa pun  saya  redha  sahaja dengan apa jua  keputusan  nanti  katanya.

No comments :

Post a Comment