Sunday 11 January 2015

Arja Lee Sudah tiada pengurus

No comments
PELAKON:

Pelakon dan penyanyi Arja Lee menafikan
dakwaan kononya dia mengalami konflik
dengan pengurus sehingga terpaksa mengurus
kan sendiri kerjayanya tanpa bantuan sesiapa,
sejak tiga bulan lalu.

Arja atau nama sebenar Azharudin Ramli
31,menjelaskan hubungan mereka masih
kekal baik biarpun mengambil keputusan
untuk tidak menjalin hubungan profesional.
"Kami tidak bergaduh cuma bembawa haluan
masing masing dan sepanjang tiga bulan
ketiadaannya saya menguruskan kerjaya
saya sendiri ,katanya.

Dalam pada itu Arja berkata dia masih
belum terfikir untuk mencari pengganti
kerana lebih selesa menguruskan sendiri
kerjayanya buat masa ini.

Semantara itu Arja yang sebelum ini mengakui
kembali solo selapas hubungannya dengan
pelakon Shima Annur putus memberitahu
masih belum bersedia untuk pempunyai
pasangan kekasih.

"Soal jodoh itu bukan di tangan saya dan
sekiranya ada ...saya akan terima tetapi
tahun ini tumpuan saya adalah  kepada
kerjaya seni "katanya.

No comments :

Post a Comment