Wednesday 7 January 2015

Pasangan kerdil Britain lahir bayi kerdil

No comments
LUAR NEGARA,

Pasangan kerdil Laura Whitfield dan Philps
berasa  bahagia selapas menyambut kelahiran
cahaya mata pertama mereka.,pada bulan lalu,
satu satunya bayi yang menggalami simptom
kerdil berganda di Britain.

Bayi berkenaan Nathan Philips dilaporkan berada
dalam keadaan sihat dan kini di jaga pasangan
kerdil Whitfield 24 dan Philips 34 tahun.

Mereka yang merupakan pelankon film Snow
White and the Seven DWARFS,juga mula
bersiap untuk kembali ke pentas bersama bayi
mereka mengadakan persambahan.

Laman web,Mail online melaporkan Whitfield
dinasihatkan supaya mengugurkan kendungan nya
selapas menerima diagnosis awal kendungan.

Whitfield dibertahu bayi berkenaan mungkin
memerlukan penjagaan khusus sekiranya dia
selamat dilahirkan.

"Pada minggu 25 doctor mendapati ukuran bayi
dalam rahim saya tidak seperti yang dijangka
.Nereka berpendapat bayi kami merwarisi
dua jenis gen unik yang mungkin berbaya.

"Saya dinasihatkan mengugurkan kendungan
saya,,tetapi saya tidak ambil peduli tentang
hal itu.'Saya dapat rasakan semuanya dalam
keadaan baik."Katanya dalam laporan di
laman webny.

 Pasangan kerdil itu ang bertemu ketika
penggambaran film Snow White And the
Seven Dwarfs'pada tahu lalu memaklum
kan bahawa mereka tidak pasti masa depan
anak mereka itu,namun mereka akan tetap tabah.

AGENSI.

No comments :

Post a Comment