Tuesday 27 January 2015

Artis Rita Rudaini (VIDEO)

No comments

Petaling Jaya;\\

Biarpun hanya mendapat nafkah untuk dua
anak lelaki nya sebanyak rm3000 sebulan
berbanding jumlah yang di tuntut ia itu
rm5392 ,pelakon Rita Rudaini tetap reda
dengan keputusan Mahkamah Rendah Syairah
Subang Bestari disini semalam.

Menurut Rudaini 39 jumlah itu ada lah mencukupi
untuk perbelanjaan dua orang anaknya,"Kini
mereka bersekolah dengan bayaran tahunan
lebihRM2000 dan bayaran bulanan RM259
seorang.Kali ini saya sudah bersedia dengan
resit sebagai bukti nanti,"katanya.

Pda prosiding semalam ,Hakim Syarie Abdul
Halim Samah memeritakan pemain pertahanan
skuad Johor Darul Takzim Mohd Aidl Zahuan.
28 membayar nafkah dua anak lelakinya sebanyak
RM3000 sebulan.

Abdul Halim juga memerintakanAidil Zafuan
membayarjumlah itu ke dalam akaun bekas
isterinya itu selewat lewatnya sebelum 5 hari
bulan bermula Februari ini.

Mahkamah juga mendapati menjadi kewajaran
untuk defendan membayar RM3000 sebulan
untuk rumah yang di diami plaintif dan anak
anaknya ,kerana tiada tindakan oleh defendan
untuk memindahkan mereka daripada rumah
itu .

Aidil berkata,dia reda dengan keputusan
mahkamah..Saya terima keputusan ini  sebaba
memang sudah jadi tanggonjawab saya sebagi
bapa,katanya.

Aidil berharap tiadak lagi pertikaian yang
menyatakan saya tidakberi nafkah.Insya
Allah saya akan tetap jalan kan tanggojawab
dengan sebaik mungkin katanya yang di
wakili peguam syarie Rushdan Sujak rafie.

H>METRO.

No comments :

Post a Comment