Tuesday 27 January 2015

ZIZAN RAZAK PELAWAK( VIDEO)

No comments

 ZIZAN=SAYA MINTA  MAAF(:

KUALA LUPMPUR;

"Saya hendak minta maaf dengan seikhlas
atas kata kata saya  yang mungkin menyinggung
perasaan sesiapa saja di pentas mlm maharajah
lawak Mega 2014 minggu lepas.

Itu permohonan maaf pelawak Zizan Razak,
berikutan keceman daripada peminat yang
menganggap nya semakin sombong dan tidak
sensitif ketika melakukan persembahan dalam
MLM 2014 Jumaat lalu,

Zizan berkata permohonan maaf  itu dapat
 diterima oleh masyarakat kerana dia tidak
berniat buruk dalam kata kata mahupun
tindaktanduk nya  ketika persembahan
bersama kumpulan Virus itu.

"Saya hanya bergurau saja dan tidak pernah
berniat untuk mengguris hati sesiapapun"
Maafkan saya,jurjur dan ikhlas saya "katanya,

Jenaka Zizan dan Virus yang dilihat seperti
mempersendahkan Dayang Norfaizah dengan
mengunakan istilah hitam manis pada mingu
suku akhir Jumaat lalu

METRO

No comments :

Post a Comment