Monday 12 January 2015

HIDUP HANCUR( KOMPOSER POPULAR)

No comments
KUALA  LUMPUR:

"Tanya dia  kerana dia yang masukkan
gambar itu  di Inatagram.Saya tak nak
komen apa apa,And kena faham,
Saya minat maaf"

Demikian kata condoktor muzic dan
komposer popular,Datuk Ramli  MS,
berhubung tindakan isterinya Alyah
34 yang juga penyanyi popular memuat
 naik gambar dia bersama seorang wanita
semalam.

Alyah yang popular dengan lagu Sesal
Separuh Nyawa petang semalam mencetuskan
tanda tanya memuat naik gambar Ramli bersama
seorang  wanita dalam Instagram miliknya.

Gambar itu di muat naik berserta  status...
Ya Allah Ya Tuhan ku,sekiranya aku
menganiaya hambah mu yang lain,Kau
tuntunlah aku untuk kembali ke jalan
Mu,Namun jika aku yang dianiaya ,aku
mohon mu Ya Allah,Kau angkat lah doa
ku juga dengar alh kesedihan ku Ya Allah,

Kalau tidak pernah mencintai saya kenapa
perlakukan saya sebegini'Tah cukup lagi
kah pengorbanan yang saya lakukan?
Bagaimanapun memadamkan gambar itu
tidak lama kemkudian selapas mendapat
tahu ia mula menjadi viral"

Hati dan hidup saya sudah hancur ,Sudah
tidak bermakna lagi.Apa salah saya?
Dalam pada itu Alyah turut mengucapkan
tahniah kepada wanita terbabit kerana
berjaya menghancurkan rumah tangganya
.
Ramli danAlyah bernikah secara senyap di
Batam Indonesia pada 18 Mac.2013 Namun
cerita itu terbongkar apabila Jabatan Agama
Islam Selangor membuat serbuhan kerumah
mereka di Bandar Kinrara Puchong Ogos lalu.

METRO.

No comments :

Post a Comment